Monday, July 4, 2011

En lille gåtur, fordi jeg er ikke i skole i dag.

Fra sidste år - desværre kan jeg ikke importere det!

Sne, sne, sne og mere sne! Det har vi på Bogø. Jeg elsker sne.


Det blæser kraftigt og det er meget koldt.



Det er også lidt mørkt, fordi solen ikke skinner.

Jeg bor ude på landet og vejene er forsvundet! Min nabo, en landmand, arbejder ikke.


Jeg går videre... ind i byen.



Nu kan man se vejene! Og busserne kører!



Jeg bestemmer mig for at besøge min veninde. Hun bor ikke i byen. Jeg ser postbudet på vejen. Han kører langsomt.



Min veninde er ikke hjemme, men katten er.



Han (katten) er ikke glad, han vil ind i huset! Jjeg går hjem igen. Der er en cykel i sneen!

Danskerne cykler altid, men ikke i dag.

Home Sweet Home...



Det er først nu, jeg ser is! og meget is!



Det er for mørkt til at fotografere isen!

Måske i morgen.

No comments:

Post a Comment